DergiPark logo
  • English
    Turkish English
  • Admin Panel User Panel Coordinator of Scientific Publishing Panel My Journals My Research My Followers Profile
    Logout
  • Login
DergiPark logo

Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi

Volume: 7 Issue: 1, 6/1/17

Year: 2017

Research Articles

Research Article

1. DEFINING TWITTER AGENDA DURING JUNE 2015 TURKEY GENERAL ELECTION, A SOCIAL NETWORK ANALYSIS APPLICATION

N. Bilge İspir , Deniz Kılıç

Page : 2-10
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

2. YASADIŞI YAYINCILIKTAN TİCARİLEŞMEYE: FRANSA’DA KORSAN RADYOCULUĞUN KISA TARİHİ

Serhat Güney

Page : 11-24
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

3. İNTERNET REKLAMLARI KABULÜNÜ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

Anıl Dal Canbazoğlu

Page : 25-47
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

4. OYUNCU MOTİVASYONLARININ ADVERGAME UYGULAMALARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Mesude Canan Öztürk , Engin Coşkun

Page : 48-64
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

5. AHMET HAKAN’IN TARAFSIZ BÖLGE PROGRAMI ÜZERİNDEN MEDYADA KADIN TEMSİLİ SORUNU

Hakan Alp

Page : 65-78
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

6. BiR HiPERGERÇEKLiK YENİDEN ÜRETİM SÜRECİ OLARAK MEDYADAKİ ŞİDDET SUNUMUNUN, ŞİDDETİN TOPLUMSAL PRATİĞİNİ NORMALLEŞTİRMESİ

Canver Çelik

Page : 79-95
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

7. REKLAMDA ABSÜRTLÜĞÜN REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE HATIRLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ

Serdar Yıldız , Ferruh Uztuğ

Page : 96-117
Add To My Library
Create Research
PDF
  • Issue Files
    • Issue Full File
       
  • Archive
    • Volume: 6 Issue: 1, 6/1/16
    • Volume: 6 Issue: 2, 12/31/16
    • Volume: 7 Issue: 1, 6/1/17
    • Volume: 7 Issue: 2, 12/31/17
    • Volume: 8 Issue: 1, 6/1/18

.

Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.